heftstift

Födelsedag

Publicerad 2013-02-19 23:44:39 i Allmänt,

Upptäckte just att denna blogg fyller sju år idag. Sju år, detta gudomliga tal. Minns när jag skaffade den, vet precis vid vilken dator i skolan jag stod vid. Hade upptäckt det här med bloggar några månader tidigare. Fascinerades verkligen. Det började mest med diverse modebloggar, samt min kusins blogg. Bloggar var alltså något som väckte mitt intressen och jag var helt enkelt tvungen att skaffa det. Nog om det.
 
Vad blev det av denna blogg då? Inte så mycket. Tycker att den känns identitetslös. Har aldrig riktigt vetat vad jag ska skriva om, i början hittade jag på grejer om mig och mina vänner. Ett tag bloggade jag om mig som en "kändis" (bl.a. första månaderna på Kagge). Sen efter det har jag nog mest skrivit lite osammanhängande rader lite då och då. Men sån är jag, osammanhängande och identitetslös.
 
SÅ ETT STORT GRATTIS TILL MIN BLOGG, MÅ DEN LEVA I 100 ÅR!!!!!!
 
En bild ungefär lika gammal som bloggen. Från studentresan 2006.
 
 

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2013-02-20 19:05:00

Hipp hipp hurra hurra hurra! Ny design och allt.. Och erkännanden om att du och Blondinbella slog klubb i bloggarnas början. Kul!

Postat av: maria

Publicerad 2014-02-04 13:43:48

Snart är det väl dags för 8-årsdagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela