heftstift

Vår

Publicerad 2012-03-01 18:10:04 i Allmänt,

Hatar att våren är här, de första vårdagarna är bara deppiga. När vintern just knackat på dörren o stigit in, så var den tvungen att dra igen. Någon ringde och vintern var tvungen att lämna oss redan innan desserten. Festen som tycktes vara så rolig fick ett abrupt slut.

Det enda bra med denna tiden på året (om det är snö så är det givetvis toppen) är ljuset. Det är så vackert! Magiskt på något vis. Speciellt i skymning. Igår när jag åkte hem från jobbet fick jag uppleva detta skymningsljus. Flera gånger fick jag stanna till bilen och kolla ut på detta. På ett ställe låg dimman lågt i tallskogen vilket gjorde det än vackrare och än mer magiskt. När jag passerade Mosjön var jag tillslut tvungen att till och med veva ner rutan o ta ett kort. Detta kort som blev taget vill jag dela med mig av till er, mina trogna läsare. Se och njut!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-03-01 23:48:06

"Visst gör det ont när knoppar brister.." Vi har haft världens kortaste vinter i år. Men ändå är det så skönt när solen lyser, och säg det inte till nån, men jag längtar till sommaren faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela