heftstift

Lättlurad

Publicerad 2012-02-26 20:32:37 i Allmänt,

Min vän Oliver Karlsson, kan vara den mest lättlurade killen. Detta leder till att han ofta blir lurad. Speciellt av hans egna vänner som vet om detta. Den största utnyttjaren av dem alla är frisören Mia Wernefur. Hon har lurat Oliver till att tro att han alltid behöver klippa sig. Så fort hon har en lucka hör hon av sig till honom och han vill alltid klippa sig! Ibland om det ska tjänas lite extra pengar lurar hon honom att lägga i lite slingor. Imorgon ska han klippa sig igen. Denna gång bokades klipptiden genom ett missförstånd, han behövde inte den här gången heller klippas.

Mia är även min vän, men jag är inte lika lättlurad så mig tjänar hon inte så mycket pengar på. Till allas glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela