heftstift

nu är de invigda!

Publicerad 2010-03-03 17:27:48 i Allmänt,

äntligen har jag invigt dem, mina nya asics! fick lite inspiration och kunde inte låta bli att sticka ut en runda. inhandlade ett par broddar för att klara av halkan. de gjorde verkligen susen fick ett riktigt grepp om isen. skorna kändes mycket bra, går ju inte direkt att jämföra med mina gamla trotjänare från sjuan trots att de också var bra då det begav sig! nu sitter jag här och njuter av känslan efter att ha motionerat, kanske njuter jag inte lika mycket imorgon!
se så fina de är, mina asics gt-2150

Kommentarer

Postat av: Nunnan

Publicerad 2010-03-03 17:42:07

Bra jobbat!! hur många km blev de? börjar ångesten inför midnattsloppet 2010 infinna sig? frid syster

Postat av: maria

Publicerad 2010-03-03 18:54:54

Jag gick en promenad i nästan två timmar idag. Kallt, men trevligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela