heftstift

fantastiskt!

Publicerad 2010-03-28 15:19:58 i Allmänt,

igår var jag och lyssnade på taw på teatern här i jönköping! det var helt fantastiskt bra, något av det bästa jag varit med om i musik väg. jag har inte lyssnat så mycket på hans två senaste skivor, men igår körde han ganska mycket från hans senaste och det var så bra så jag var tvungen att köpa den! en annan grej som är så bra är när han sjunger och pratar om hälsingland. detta älskade landskap! en annan rolig grej med igår var att förbandet var en sådan positiv överraskning, ola joyce (spelas tydligen på radion), var så bra! helt underbar! det var helt enkelt en helt enastående kväll och allt var så kanon!!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-03-28 19:43:05

"Musikväg" om jag får be! Och sluta skriv såna här inlägg, det svider i hela mitt hjärta! Kanske jag måste strunta i Oslo och se Tomas i Gävle istället!! Så fort jag får mycket lön, då ska jag köpa nya skivan oxå, för den har jag inte hunnit köpa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela