heftstift

Min önskelista

Publicerad 2008-03-25 20:36:51 i Allmänt,

Inom en mycket snar framtid så fyller jag år! Så jag tänker nu och här publicera min önskelista, om någon har lite idétorka. Det brukar mina kära föräldrar stå för. Vilket leder till att man alltid får det man önskar sig. (Obs! jag önskar mig bara rimliga saker så det är väl därför) Här kommer lite idéer till alla er där ute som vill fira min dag.

  • ett presentkort på IKEA, jag har ofantligt mycket saker som behöver inhandlas.
  • ett träningskort på friskis
  • en kaffebryggare, en perkulator likadan som mamma o pappa har.
  • en termos, så jag kan ta med kaffe till skolan
  • en cykel, mias är lite farlig då bromsarna inte är tiptop
  • presentkort på H&M, världens bästa affär
  • disciplin
  • en kokbok, helst vår kokbok
  • skönlitteratur, gärna böcker av nick hornby, gärna på engelska
  • kläder
  • smycken
  • elvisp, mia har fortfarande inte köpt nån
  • fint datorfodral fr ordning o reda
  • utbildning
  • hålslagare
  • pärmar, svarta ryggar!!!
  • handdukar
  • våffeljärn
  • ett litet flyttbart värmeelement, vår lgh är kall
  • linser, mina börjar bli gamla
  • en plastblomma, kan verkligen inte sköta riktiga
  • flygbiljett t typ canada, vore gött att åka tillbaka snart
Håll till godo! Som ni märker så är det lite allt möjligt som behövs så det är bara att välja. Bara så ni vet så blir jag glad för det mesta, så om ni hittar något utanför listan så tveka inte...

I skrivandets stund så lyssnar jag på Rihanna (jag vet det är pinsamt) och pluggar till min fruktansvärda tenta jag har på torsdag... Troligen årets värsta dag.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2008-03-28 19:31:52

Ge mig din adress då så kommer allt på posten :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela