heftstift

Nytt intresse

Publicerad 2007-05-24 20:25:18 i Allmänt,

Jag har upptäckt en ny passion i mitt liv. Eller ny och ny. Jag har länge vetat att den funnits där och har utövat den på flera sätt men nu har jag hittat troligtvis det ultimata uttryckssättet. Så va är det då jag har upptäckt? Jo det är TP (trivial pursuit) globetrotter! Det är helt fantastiskt roligt. Istället för de vanliga kategorierna så är det olika världsdelar! Det är säkert inte nytt, men för mig är det nyupptäckt i allafall! Så Magda nästa gång du kommer till småland så kan vi förhoppningsvis spela det, om jag har införskaffat det! Annars så får vi fortsätta med genus och jeopardy!
 
image22

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2007-05-27 04:20:40

Ja, visst ar det skoj! Vi spelar det spelet har ocksa. Den svaraste varldsdelen ar Australien, tycker inte du det. Ha ha ha.

Postat av: lina

Publicerad 2007-05-28 10:18:04

har aldrig spelat det, men det verkar kul! frågesport och musikspel är de enda spel jag tycker om, tror jag. det värsta är spel där man måste räkna och sånt. till exempel monopol. men rappakalja är rätt kul oxå.

Postat av: Magdalena

Publicerad 2007-05-28 18:23:21

Låter som en rolig aktivitet för dig o mig, är dock rädd att du kommer briljera. Geografi är nästan mitt sämsta ämne. Men om jag får vara i lag med Simon kanske det går bra. Tyvärr kommer jag inte vara så mycket i Småland i sommar, fick veta idag att jag ska jobba 9 veckor på posten... Så när jag väl kommer måste vi passa på =)

Postat av: -jocke-

Publicerad 2007-05-31 00:23:00

Nu kommer jag snart och hämtar dig!

Postat av: lina

Publicerad 2007-05-31 13:31:28

hoppas du får en trevlig avslutning på kaggeåret! vi ses i morgon kväll. det känns overkligt, men det är väl sant. kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela