heftstift

Det sjukaste på länge

Publicerad 2007-05-02 21:07:44 i Allmänt,

Det sjukaste p? l?nge

Idag hände det konstigaste. Av ren rutin så går jag in o kollar min kära kusin Joachim Lings blogg. Där ser jag att han har länkat till en sida som tillhör styckarn.. Då tänker jag bara: att undra vem som har den för pappa kallas ju  för styckarn i vardagsmun och det kändes lite komiskt sammanträffande att någon hade en sådan hemsida. Jag klickar på länken. Till min förvåning så ser jag att det är en hemsida om Ingemar Karlssons liv i bilder. Chocken är ett faktum! Den bara finns där. När jag väl fattar vad det är jag ser så skrattar jag högt för mig själv men kan tyvärr inte dela med mig av min glädje för någon annan eftersom ingen här uppe känner min ömma fader. Men detta var helt klart dagens chock! Men styckarn.gnu.nu (om jag visste hur man länkade skulle jag göra det här och nu) är helt klart värt ett besök!

Imorgon kommer min kära Elin och på fredag kommer min lilla Sara..

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2007-05-03 18:07:50

ja det är verkligen en helfestlig sida, måste jag säga. mannen, myten, konceptet..

Postat av: lina

Publicerad 2007-05-04 23:47:24

tjoho! ha en trevlig helg!

Postat av: -jocke-

Publicerad 2007-05-05 01:05:28

Så galet kul!

Postat av: lina

Publicerad 2007-05-08 17:36:36

tack för trevliga kommentarer på min hemsida! ska du uppdatera snart? kram och puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela