heftstift

Reklam

Publicerad 2007-06-24 23:23:05 i Allmänt,

Jag ska nu ta tillfället i akt och göra lite reklam.. Reklam för någonting som egentligen inte behöver göras reklam för, men somför mig är ny återupptäckt. Jag ska slå ett slag för Gekås, denna eminent stora affär i Ullared. Jag och en vän stannade till där när vi var påväg till Varbrerg. Gekås hade inte fått besök av mig på väldigt länge så vi tyckte att det va dags för ett snabbtbesök (jag tänkte typ 10 min men det visade ju sig totalt omöjligt).

När jag kom in genom porten så tänkte jag att detta var stort och kände genast köpsuget inom mig, visste inte att det fanns så många bra att ha saker på denna jord! Vi gick där vände på saker läste kollade på tandblekningsgrejer, vitaminer, hårvax och andra nödvändigheter. Tack och lov måste jag väl säga så är inte min ek. den bästa så jag kunde inte köpa alla dessa nödvändigheter men fick iaf med mig lite. En väska, två ansiktsmaskar, en frisörsax, en uttunnigssax samt tuggumin. Så heder åt Gekås, när jag fått en rejäl löning så ska jag åka dit o köpa dessa nödvändigheter som ryms inom väggarna.

image27
Ullared, beläget utmed riksväg 153

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2007-06-28 07:16:41

hur gick det med dansken? var han med i varberg?

Postat av: hanna

Publicerad 2007-06-28 09:08:44

till malin: nej, har tyvärr aldrig mer sett dansken. men hoppas varje dag att han ska dyka upp igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela