heftstift

Jag har flyttat hem...

Publicerad 2007-06-08 00:53:49 i Allmänt,

Alltså min adress är återigen kallkällevägen. Hur det känns? Jag vet inte riktigt det är ganska svårt att förklara, men än så länge är man ju i den så kallade "honeymoon period". Allt känns bra och man gör bara roliga saker. På mindre än en vecka så har jag gjort en massa kul. Tex vart på Liseberg...

Jag har även gjort lite nytta och jobbat två hela dar (tis.8-20&tors.10-20) så jag tycker att jag är värd att ha kul! Det som är bra när man kobbar är att manhinner tänka mycket, iaf när man frontar fast det har jag inte gjort så mycket. En annan sak som är bra är att man ser mycket folk! Ett stort exempek jag kan berätta om är att i tisdags kom han in min dröm man, den där underbara dansken som man verkligen vill ha o han pratade så underbart fint på danska. Men sen idag förstördes verkligen min romantiska bild av danskar. In på Hemköp kommer två mc danskar som troligtvis är på den där minnes saken för bike meet. De var så där sjukt otrevliga, fulla och dreggiga som bara danskar kan vara. Detta är också den bild som många även tidigare delat med mig men har till det sista förnekat det, men nu vet jag att det kan stämma. Detta har gjort mig lite förvirrad. Det kanske inte är en dansk jag ska ha...
                         

Lisebergskaninen                             En dansk kille...

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2007-06-08 06:53:11

Jo, du ska ha en dansk och han ska heta Preben för att det är det finaste namnet som finns!

Postat av: hästen

Publicerad 2007-06-08 10:00:18

menar du att du har insett detta faktum som vi andra vetat sen barnsben?;) du skulle bara veta vilka drägg till danskar det finns på mitt jobb. fast det är klart vissa är väl snälla med. men men

Postat av: lina

Publicerad 2007-06-10 21:19:20

välkommen hem!

Postat av: elin

Publicerad 2007-06-11 12:21:28

Jo, jag visste att Veronica skulle visas men de sa tidigare att det skulle börja i höst så jag blev förvånad bara. Logan är het!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-06-13 21:43:29

välkommen hem säger mamma

Postat av: malin

Publicerad 2007-06-14 06:57:47

jag tycker att den forsta dansken later sot. han kan ju vara en liten sommarflirt eller fantasi, det skadar ju ingen. minns min forsta sommar pa Samuelssons, Jonathan tror jag han hette, han var ju sa rolig och sot. ha ha. minns du lina.

Postat av: lina

Publicerad 2007-06-16 17:43:36

ja, haha vad roligt vi hade! vi fick massa gammal läsk och åkte moped till jobbet. det var tider!

Postat av: Magdalena

Publicerad 2007-06-20 21:02:12

Halloj Hanna!
Jag fick inte tillfälle att höra av mig angående frisyren
när jag var hemma. Vi kanske kan ta det på torsdagkvällen när jag kommer hem nästa gång, alltså 5 juli? Förresten var Ida jättefin i håret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela