heftstift

mycket i skallen...

Publicerad 2010-10-26 00:42:44 i Allmänt,

på torsdag flyger jag till chicago, det tänker jag en hel del på nu och planerar lite hela tiden. om några månader så är jag färdig med min utbildning, leg. sjuksköterska. blir rädd bara jag tänker på det och det gör jag ofta. jag drömmer om att skriva mer, utnyttja talangen jag har för att hitta på och skapa drama (så här sent på kvällen är jag modig nog att våga påstå att det är min talang, på dagen skulle jag aldrig skriva det men det är alltid bra att jobba på sitt självförtroende). på papper alltså. skulle va kul att på heltid syssla med något som man verkligen brann för, det är ytterligare en grej som jag tänker mycket på.

det är en del i skallen nu. man borde tänka på en sak i taget eller "leva i nuet". ingen av de grejerna är jag bra på... värdelös faktiskt. jag lever aldrig "i nuet", tänker alltid på annat och framtiden. tusen olika saker. jag borde tänka på att jag åker till chicago för att njuta och "leva i nuet", inte tänka på framtiden som tyvärr verkar va mitt favoritämne att tänka på. jaja... nog tjatat.



liten vill bli stor... haha

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-10-26 11:12:41

I sommar önskar jag att vi jobbade på samma ställe. Då skulle vi leva i nuet. Du och jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

heftstift

förvirrad och studerande. lever i ett mindre kollektiv. längtar efter att känna sig färdig, duktig och tillfreds.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela